Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Department of Music Studies

CHRISTIANA ADAMOPOULOU

Christiana Adamopoulou studied music at Ionian University, (Corfu, Greece) and music therapy at Anglia Ruskin University (Cambridge, UK). She obtained her PhD in music therapy from Ionian University.  She also holds a Piano Diploma. Christiana has twenty years’ experience in teaching music both in mainstream and special needs schools. As a practicing music therapist, she has worked primarily with children in the autistic spectrum and with children and adults with learning disabilities (“Agia Sofia” Children’s Hospital, “Lilian Voudouri” Creative Arts Therapies Institute). Her research interests cover a wide range of subjects, including music therapy with young adults, music therapy and special education, adult learning, and community music. She has also trained in group psychoanalytic psychotherapy.

Email: cadamopoulou@music.uoa.gr

 

Selected publications

Αδαμοπούλου, Χ. (2020). Μουσικοθεραπεία και παιδική επιθετικότητα. Ορφεύς Νικολαΐδης.

Αδαμοπούλου, Χ. (2020). «Παίζοντας με τη μουσική στο ειδικό σχολείο». Μία μουσικοθεραπευτική προσέγγιση της διάστασης του αυτοσχεδιασμού.Εκπ@ιδευτικός Κύκλος, 8(2), 288-300.

Αδαμοπούλου, Χ. (2020). Μουσική εκπαίδευση και μουσικοθεραπεία: Διασάφηση εννοιών και προοπτικές εφαρμογών στην ειδική αγωγή και τη συμπεριληπτική εκπαίδευση.Θέματα Ειδικής Αγωγής: Τριμηνιαία περιοδική έκδοση για την εκπαίδευση. Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ειδικής Αγωγής ΠΕΣΕΑ,88, 42-51.

Αδαμοπούλου, Χ. (2020). Συνεχιζόμενη εκπαίδευση εκπαιδευτικών μουσικής: Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις της συμπερίληψης.Στο (Μ. Αργυρίου & Α. Κασιμάτη επιμ.) Πλήρη κείμενα 7ου επιστημονικού συνεδρίου ΕΕΜΑΠΕ 2020: Σχεδιάζοντας τη διδακτική, την επιμόρφωση και την επαγγελματική κατάρτιση των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων (σσ, 42-47) ΕΕΜΑΠΕ.

Μαυρίδη, Κ., Τσώλης, Ε., & Αδαμοπούλου, Χ. (2016). Προωθώντας την αποδοχή μαθητών με αναπηρίες από μαθητές χωρίς αναπηρίες μέσω ομάδο-συνεργατικών δραστηριοτήτων στο ειδικό και γενικό σχολείο: Στάσεις μαθητών πριν και μετά την παρέμβαση. Θέματα Ειδικής Αγωγής: Τριμηνιαία περιοδική έκδοση για την εκπαίδευση, Πρακτικά όγδοου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ειδικής Αγωγής ΠΕΣΕΑ, Α’ μέρος, 75, 69-79.

Adamopoulou, C. (2015).  Inclusion Programming Worldwide: Greece.In P. Kern (ed.) Imagine. Magazine: Early Childhood Music Therapy, 6(1) <https://issuu.com/ecmt_imagine/docs/imagine_6_1__9-1-2015>

Adamopoulou, C. (2012).“Music Therapy in Schools: Working with Children of All Ages in Mainstream and Special Education” (Oldfield, Tomlinson & Derrington, Επιµελήτριες). Approaches: Μουσικοθεραπεία & Ειδική Μουσική Παιδαγωγική, 4(2), 128-130. <http://approaches.primarymusic.gr>

Αδαμοπούλου, Χ. (2008). Επιθετικότητα στη σχολική τάξη: Μία μουσικοθεραπευτική προσέγγιση. Στο Ζ. Διονυσίου και Σ. Αγγελίδου (επιμ), Σχολική Μουσική Εκπαίδευση: Ζητήματα σχεδιασμού, μεθοδολογίας και εφαρμογών (σσ. 133-146). Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση.

Αδαμοπούλου, Χ. (2007). Μουσικοθεραπεία και μουσική στην ειδική αγωγή: Αναγκαιότητες και προοπτικές. Στο Μ. Αργυρίου (επιμ.) «Μουσική Παιδαγωγική στον 21ο αιώνα: Προκλήσεις, προβλήματα, προοπτικές» 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (σσ.189-198), ΕΕΜΑΠΕ.

<http://www.primarymusic.gr/images/editions/online/TOMOS%20A%20EEMAPE%202007.pdf>

Ετμεκτσόγλου, Ι. & Αδαμοπούλου, Χ. (2006).  ΕισαγωγήΣτο Ι. Ετμεκτσόγλου & Χ. Αδαμοπούλου (επιμ.), Μουσικοθεραπεία και άλλες μουσικές προσεγγίσεις για παιδιά και νέους με αναπηρίες (σσ.9-13). Ορφεύς Νικολαίδης,.

Αδαμοπούλου, Χ. & Γαλανόπουλος, Σ. (2004). Η διαθεματικότητα στο μάθημα της Μουσικής Αγωγής: Ζητήματα Σχεδιασμού και υλοποίησης στο ΔΕΠΠΣστο Γ. Μπαγάκης (επιμ.), Ο εκπαιδευτικός και το Αναλυτικό Πρόγραμμα (σσ.433-440). Μεταίχμιο.

Αδαμοπούλου, Χ. (2004).  Ο ρόλος της μουσικής στην Ειδική Αγωγή: Εκπαίδευση ή θεραπεία; Στο Α. Τριλιανός, Ι. Καράμηνας (επιμ.), Μάθηση και διδασκαλία στην κοινωνία της γνώσης: Πρακτικά Συνεδρίου (σσ.654-661). Κέντρο Έρευνας Επιστήμης και Εκπαίδευσης.